Jobb

En sak jag inte gillar är när fotboll ersätter Top model. Jag menar, fotboll? Okej om det hade varit f1 eller så men nu är det ju faktiskt fotboll. Det finns ganska många bra serier som går just nu dock, men 21.00 kriget mellan Greys anatomy och Top model tar ändå ledningen. Dock har jag redan sett dagens Greys i förebyggande syfte så att jag inte skulle missa Top model. Hm.

Idag har jag jobbat hela dagen. Nu är jag trött. När man har jobbat i ungefär 6 timmar så känns det som att hjärnan börjar stänga av. Alla människor som kommer ser precis lika dana ut efter ett tag. Imorgon ska jag jobba igen. Jobb hela veckan. Men jag trivs. Det är faktiskt väldigt kul på Mcdonalds. Jag menar, griniga kunder och galen stress, vad kan vara bättre? ;)   

Kommentarer
Postat av: Your personal Mademoiselle

Hej^^ Tänkte att jag skulle vara så där trevlig och kommentera så du inte slutar skriva. Måste ju ha nåt att göra ^^
Puss!

2008-03-26 @ 21:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback