Ett halvår

Hej bloggen! Long time no see. Det är snart ett halvår sedan som jag bloggade. Jag tror att jag är en sån person som ofta blir trött på saker och ting. Jag behöver ständig förändring, vilket kan vara både positivt och negativt.  Mycket har i allafall hänt på ett halvår.

* Jag har insett att människor är dummare än vad man tror
* Jag har hoppat av universitetet och börjat jobba på Mcdonalds
* .... men har också listat ut vad jag verkligen vill göra med mitt liv
* Jag har planer att påbörja ett riktigt studentliv i kalmar till hösten
* Jag har firat jul samma vecka som jag legat på stranden i 30 graders värme
* Jag har hunnit vara singel, samt hunnit fira 2 års dag (Inte många som lyckas med det?)



gran
jenn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback