Om nakenhet

Ibland så tänker jag på en del ganska konstiga saker. Inte så konstiga saker som Eric tänker på, men ändå konstiga saker. Eric tänker på massa konstiga saker. Han planerar att skriva en bok om alla sina konstiga idéer. Så konstig är ju inte jag. Idag när jag stod i duschen funderade jag på var gränsen går för blottning! Eric har ett fönster i duschen. Det är suddigt, men det går att öppna. Jag undrar då om det räknas som blottning om man står i duschen med det fönstret öppet? Eller om man går omkring halvnaken i någon lägenhet och någon tittar in genom ens fönster. Är det blottning då? Vart går gränserna? Någon som vet?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, du är så söt när du sätter igång med dina små funderingar Jennifer! hehe* Egentligen borde det väl inte vara blottning eftersom det inte sker på allmän plats. Men har ingen aning ^^, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback