Mat

Det är rätt skönt att vara i Falun.. Avslappnat. Jag menar, jag slipper bry mig om skolan för tilfället och slipper bry mig om allt som jag borde göra. Fast man måste göra en del saker som jag annars slipper när jag är hemma. Som att laga mat, t ex. Idag har jag inte en aning om vad vi ska äta. Möjligtvis wok?! Börjar bli lite trött på det dock. Lite tjatigt. En annan ny favoriträtt som jag verkligen tycker om är kyckling och ris med tzatsiki! Pappa tyckte det var skumt, men jag tycker det är supergott! :) Är det någon som har nåt annat matförslag!?


Kommentarer
Postat av: Jokiee

Jag vet ett annat matförslag! Toast med bönor;) det är gott faktiskt, var mycket tveksam först men mums..eller toast med spagetti;) haha pusspusss<3

Postat av: Jennifer

Jossan, du är konstig. puss

2007-09-13 @ 21:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback