Hösten

Idag känns det som att hösten verkligen är här på riktigt. När hösten kommer så känns det alltid som att allting börjar om på nytt. Man påbörjar nya projekt, som ny skola och ibland får man nya intressen. Allt för att gömma sig för höstdepressionen. Själv började jag på universitetet, och har planer på att läsa en fotokurs på folkhögskolan. Det ska bli kul! Jag är också pepp inför att börja på friskis på tisdag nästa vecka. Är ni också pepp!? :)

Dock är ju inte hösten bara något negativt. Hösten är också mysets och TVprogrammen tid. Jag menar, nu börjar ju alla möjliga program igen. Ser fram emot Greys Anatomy och Desperate housewifes. Tror det börjar nästa vecka va? Jag har dock ingen tillgång till någon TV på en vecka ändå. Studentliv, hehehe.   


höst1
eric
in i döden älskat
Texten som ni ser är gjord av hår (!) och låg och flöt i vattnet.

Kommentarer
Postat av: Simone

Du och Eric har blivit såna posers!

Postat av: Jennifer

jaaa, om bloggen ändå handlar om mitt eget liv så borde jag väl kunna ha foton på vad jag skriver om? ;)

2007-09-12 @ 17:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback