Helgen


I fredags var jag på The Ark. The Ark var bra, och Ola Salo var snygg i tighta guldbyxor. Grr. Vi hamnade inne på VIPområdet där vi fick macka och starköl. Inget av det var något vidare.. ;) Kul kväll iaf.

Igår så hade vi lite förfest hemma hos Robin. Det var rätt kul förutom att killarna skrek så högt att jag nästan fick tinnitus. Idag har jag jäkligt ont i halsen och är hes.

Är lite seg på att blogga idag.. Förlåt Jossan. Lägger in lite bilder istället!


33910-6833910-67
33910-69
33910-70
Tuva är en livsfarlig kattunge...
33910-65
Och såhär ser jag ut när jag försöker se livsfarlig ut.. Jag lyckas rätt bra va?
33910-64
Och såhär glad var Effi på festen igår! :) Hann tyvärr inte fota så mycket...

Kommentarer
Postat av: Becca

Tuva kanske är lika farlig som sin ägare? ;)

Postat av: Jennifer

Inte en chans. Jag är ju livsfarlig! Ser du inte det!? Typ flera gånger mer livsfarlig än Tuva. Jag är tuff!

2007-09-02 @ 20:39:32
Postat av: Emelie

Har ni fått en kattunge nu!? Så söt ^^, Ola Salo het i guldbyxor, hmm? Nja, det vet i sjutton alltså :P haha* Du ser helt galet farlig ut Jennifer! :O Hade ni kul på Trappan sen då? ;-) <3

2007-09-03 @ 11:16:08
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback