Fest

Hej på er! :)

Ikväll ska det bli fest i en studentkorridor, nånstans i falun. Sen ska jag på kårfest. Känns inte som att det är lika mycket liv här som i Norrköping. Men jag tror iaf att det blir kul! Vad ska ni göra!?

Igår gick jag och Eric till resebyrån Ticknet och kollade efter solresor. Vi har två alternativ som verkade toppen. Teneriffa eller Grand Canaria! Tunisien är struket från alternativen. ;) Det lutar mest åt Grand Canaria. Turistguiden sa också att det hände mer där än Teneriffa. Hur som helst åker vi iaf 15 eller 16 december och kommer hem precis till julafton! hihi. Vi kommer vara solbrända på julkorten. :) Ska bli skönt att lämna kalla Sverige och komma till solen, även om det bara är för en vecka.

Puss

Kommentarer
Postat av: Becca

Förväntar mig ett kort i London då ;)

2007-09-14 @ 21:21:13
Postat av: Karro

kommenterar ^^ blogga mer, lovar att försöka kommentera ^^

Postat av: sofia

Det verkar gå segt med bloggen nu hörrö :P

2007-09-26 @ 22:25:15
URL: http://smew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback