Falun

Hej vänner! ;> Nu är jag i falun. Tog med mig min dator så jag har lite kontakt med omvärlden, ehehe. Plus att jag är så superkär i min nya laptop. Eric har precis flyttat in i en studentlägenhet som han delar med en kille som heter Dan. Dan är dock i Tunisien med sin flickvän, som också kommer ifrån Nkpg. Jag och Eric funderade ju också på att åka till Tunisien i höst. Varmt och skönt. Dock verkar deras regler inom landet lite suspekta. Man får inte hålla handen eller pussas offentligt, och alkohol får man endast dricka på hotellrummet. Hm.  Jag som pussas hela tiden...

Ikväll ska vi äta amerikansk pizza. Mmmm, det är förmodligen världens godaste mat, och jag gillar vanligtvis inte ens pizza såå mycket. Vi har fått tag på massor av filmer också, så ikväll ska vi se filmer som "På smällen" och "Little miss sunshine". Någon som sett dem, är dem bra? :) Vad ska ni göra ikväll?

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har du fått en ny laptop!? :O Vill se :P Hur länge stannar du i Falun då? Är du säker på att det är så i Tunisen, Sandra var ju där efter studenten med Niclas. Prata med henne om hur det var vetja ;-) Ikväll har jag satt ihop en soffa och en säng och pysslat med en massa andra småsaker i hela lägenheten. Var på IKEA idag nämligen... <3

Postat av: Jokiee

sound good, ar du pa turiststallen sa ar de nog ingen fara, alla verkar ju aka till tunisen ju:O papoularast stallet just nu eller:P som eme sa prata med sandra:) jag hangde bara pa internet igar och busade lite med barnen,..:P hiii hoppas du har de bra halsa eric fran mig:) pussssii<3

2007-09-09 @ 11:18:39
URL: http://jokiee.blogg.se
Postat av: sofia

Det där med tunisien gäller som sagt inte turister ^,^

2007-09-09 @ 17:43:07
URL: http://smew.blogg.se
Postat av: Becca

Jennifer, eftersom du har med dig datorn kanske du har några bilder att dela med dig av också? :) Du vet till *hemlis*?

2007-09-09 @ 19:41:29
URL: http://beccaaa.blogg.se
Postat av: Jennifer

Aaa, jag får snacka med Sandra! ;) Becca, jag har massa bilder! Säg till när du är online så fixar vi hemlisen ;) hihi. Puss

2007-09-09 @ 21:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback