Vår tid ihop

Det är nu sex år sedan vi började på högstadiet. På högstadiet var det alltid vi fyra som höll ihop i vått och torrt. Det är sex år sedan vi träffades. Vart har tiden tagit vägen!? Det enda jag vet är att vi har hunnit med mycket kul under våra år tillsammans. Vi har hunnit med att ha katastrofala frisyrer, illrosa läppstift och magtröjor. Men vi har också hunnit med att skratta så mycket att vi har fått ont i magen. Tillsammans har vi delat det mesta. Glädje, sorg, smärta och saliv (ehm?).  Men vi fyra delade även vår gymnasietid tillsammans.

På gymnasiet så lärde vi också känna flera minnesvärda personer som sedan dess har funnits vid våran sida, Josefina och Effi. Men vi har också haft roligt ihop med tjejer som Sassa, Sandra och Sofie. Gymnasietiden skulle jag beskriva som fartfylld med mycket skratt och fester. Jag minns den som en lycklig tid. Särskilt kul hade jag det sista året på gymnasiet, då vi fyllde 18 och kunde springa ute på krogen varje helg.

I söndags när vi skulle ha vår minnessamling kunde jag tyvärr inte komma, men jag tänkte ändå motivera mitt minne som jag bidrog med. Jag valde två bilder från dagen vi tog studenten. På studentdagen skrattade vi oss lyckliga i solens sken och hela tiden var det fläkt och färd. Fest var belöningen för våra prestationer. Jag ser studenten som en lycklig, fartfylld dag med mycket skratt och fest.

Precis som våra år ihop på gymnasiet.


33910-57
33910-56
33910-55


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var verkligen bra och fint skrivet Jennifer! <3 Du prickade rätt på allt! Tack gumman för att du finns i mitt liv, trots att du många gånger kan vara en liten yrboll ;-) Olikheter kanske dras till varanadra eller vad säger du? <3

Postat av: Becca

Vi kan skratta oss lyckliga att vi har haft varandra under dessa år, men än är inte vår tid tillsammans slut <3

2007-08-29 @ 20:47:24
URL: http://beccaaa.blogg.se
Postat av: Jokiee

Jatttegullig gummna, emn nu maste du broja blogga oftare! vill veta allt vad som hander ju! trist att du ar sjuk, hoppas du bli frisk snart, sa du kan borja busa runt lite igen!;) saknar dej ska du veta:D pusselluuu gummsan<3

2007-09-02 @ 16:06:40
URL: http://jokiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback