Fest?

Igår var vi ute och gjorde stan osäker! Nej... Igår tog vi det rätt lugnt. Var hemma hos Malin, min nya klasskamrat, tillsammans med en del andra klasskamrater och lagade tacos och spelade Nintendo Wii. Det var mysigt. Sen drog vi också till Trappan där vi fick godis. Lakrits. Vi hade delade åsikter om det. ;) Ett litet besök på Bishop och sen gick vi hem. När jag mötte upp grabbarna sen var dem rätt packade. Allihopa. Det borde varit jag, jag är ju den som skulle festa. ehehe. Men ikväll är det fest igen! Dock skippade jag lekarna på dagen. Jag laddar upp ordentligt inför tårtbakartävlingen på måndag! ;)

Kommentarer
Postat av: Becca

Hur gick tårtbakandet? Vi ska ses någon dag nu snart och se till att fixa vår hemlis så snart som möjligt :)

2007-08-27 @ 18:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback